Sunday, April 5, 2009

Music dan Aku

Sesuatu yang amat kuminati dari dulu.....aku sukakan muzik. Suka mendengar lagu ....mendengar petikan gitar..dan suka bermain gitar sambil menyanyi. Lagu-lagu slow yang merdu buat aku tak tidur malam. He he he...begitulah aku....walaupun suara aku tak sedap tapi aku buat2 sedap.....masa menyanyi tu aku bayangkan diriku macam Alanis morissete gitu.....ha ha ha...apapun inilah satu2nya hobi yang tak dapat aku tinggalkan...

Lagu ni aku nyanyi ikut suka hati aku ja. Sebenarnya, aku tak tau sangat lagu matahari ni tapi kerana suka dengan melodinya, menjadi lagu yang sentiasa ingin saya nyanyikan .....oh ya pagi tadi aku bangun, terus menyanyi lagu bahasa dusun ni, akupun tak tau apa tajuknya dan tak pernahpun dengar original lagu, hanya dengar anak buah nyanyi...he he kalau berani dengarlah...

0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Real Estate. Powered by Blogger